10.16.2009

heran and hairan


heran and heran.....

why when i go out anywhere orang akan tegur i... they say
[BRADER NIE MACAM AWIE LA] sometimes i feel like a posser.... tapi bukankah manusia itu ada 7 manusia yang seiras .... allah maha kuasa, dia menciptakan sesuatu dengan tujuan.... dulu malu jugak orang panggil awie... but now, its like been familiar with me.... im feel happy sometimes tp kekadang feel shame when they call me AWIE especially my classmate.... they ave their own way to call me AWIE with style
[ aaaauuuuwwwwwiiiieeeeeehhhhhh]
....

i hate it, hahahaha...... but i like it..... kelaka jugak classmate...... wuteva, i suke hidup dengan care mcm nie...... after this maybe i will cut my hair, its no longer style when everybody comment on my hair.... btw not now, lemme think 1st....

No comments:

Post a Comment